آمادگی ۱۸ پایگاه و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی
کد خبر: 4124772
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

آمادگی ۱۸ پایگاه و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: تعداد ۱۸ پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری برای جشن نیکوکاری امسال تدارک دیده شده است که کمک‌های نقدی و کالایی خیران نیکوکار را جمع‌آوری و در اولین فرصت به نیازمندان می‌رسانند.

مراکز نیکوکاری یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج امروز، هشتم اسفندماه در جمع کارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج، اظهار کرد: کمیته امداد امسال نیز همانند هر سال در آستانه سال نو جشن نیکوکاری را برای کمک به تأمین مایحتاج نیازمندان تحت حمایت در دستور کار خود دارد.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال از اول بهمن‌ماه شروع شده و زنگ نمادین این جشن ۱۴ اسفندماه با نواختن زنگ نیکوکاری ادامه یافته و تا پایان اسفندماه کمک‌های مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال «یکی برای من یکی برای تو» است، اضافه کرد: تعداد ۱۸ پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری برای جشن نیکوکاری امسال تدارک دیده شده است که کمک‌های نقدی و کالایی خیران نیکوکار را جمع‌آوری و در اولین فرصت به نیازمندان می‌رسانند.با برنامه‌ریزی صورت گرفته و جلسات انجام شده، کمیته امداد منطقه یک یاسوج آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

حیدری با بیان اینکه هفت هزار و 723 خانوار با جمعیت 14 هزارو 274 نفر از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برخور دارند، ادامه داد: 5 میلیون و 522 خانوار از این جمعیت معیشت بگیر هستند که ماهیانه بیش از چهار میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان مستمری دریافت می‌کنند.

وی ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکاران برای مشارکت در جشن نیکوکاری امسال، تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد، پایگاه‌های جشن نیکوکاری و مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در خصوص درگاه‌های اینترنتی پرداخت کمک‌های مردمی، بیان کرد: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷*، و یا پرداخت کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ یاریگر نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج باشند.

انتهای پیام
captcha