آغاز ساخت ۶۳ مدرسه خیرساز در کرمان
کد خبر: 4123724
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

آغاز ساخت ۶۳ مدرسه خیرساز در کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه از دی‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون عملیات ساخت ۶۳ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است، گفت: تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیش از یک‌هزار کلاس درس در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

کلنگ زنی ساخت مدرسه

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز در شهر رفسنجان به زمین زده شد. مدرسه شش کلاسه خیرساز ولی‌عصر(عج) با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال و مدرسه شش کلاسه شهید سعید شاه حسینی با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه کلنگ‌زنی این مدارس با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین و اثر بخش‌ترین کار خیر است که آثار و پاداش آن برای همیشه تاریخ برای خیران ماندگار است، به شکل‌گیری نهضت مدرسه‌سازی در استان کرمان به همت خیرین اشاره کرد و گفت: از دی‌ماه سال گذشته تاکنون عملیات ساخت ۶۳ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان از اختصاص یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژهای آموزشی نیمه تمام استان در سفر رئیس‌جمهور به کرمان خبر داد و افزود: تا ابتدای سال تحصیلی آینده بیش از یک‌هزار کلاس درس در استان کرمان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به بهره‌برداری از ۴۰۸ کلاس درس در دهه مبارک فجر در استان گفت: ۱۰ درصد از پروژه‌های آموزشی افتتاح شده در سطح کشور در دهه مبارک فجر متعلق به استان کرمان بود.

انتهای پیام
captcha