حافظان قرآن لشکر 84 لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4120651
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

حافظان قرآن لشکر 84 لرستان تجلیل شدند

محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی همراه با تجلیل از 38 نفر از حافظان قرآن لشکر 84 لرستان، امروز، 19 بهمن‌ماه در مسجد فاطمه‎الزهرا(س) برگزار شد.

تجلیل از حافظان قرآن لشگربه گزارش ایکنا از لرستان، محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، امروز، 19 بهمن‌ماه  با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان یگان‌های تابعه لشکر 84 پیاده لرستان در مسجد فاطمه‎الزهرا(س) منازل سازمانی این لشکر برگزار شد.

در این محفل قرآنی قاریان مطرح استانی و جمعی از  حافظان نوجوان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و از تعداد 38 نفر از حافظان قرآن لشکر 84 لرستان که حفظ یک جزء تا حفظ کل هستند و همچنین از عزت‌الله گوشه‌ای، از پیشکسوتان قرآنی این استان با اعطای لوح سپاس و هدایا تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را اشاعه فرهنگ قرآنی دانست که امروزه در بین نیروهای نظامی به‌ویژه ارتشیان به وضوح دیده می‌شود.

امیر خوش‌کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از روند رو به رشد کمی و کیفی حافظان خانواده‌های لشکر ۸۴، گفت: جامعه ما امروز نیازمند به آموزه‌های قرآن است و خانواده‌ها باید اهمیت بیشتری نسبت به مسائل اعتقادی داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسن دانش، رئیس عقیدتی ـ سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 84 نیز بیان کرد: امروز فعالیت‌های قرآنی در لشکر 84 در نقطه مطلوبی قرار دارد و تاکنون توانسته‌ایم در مؤسسات قرآنی ارتش در استان بیش از 500 حافظ از بین خانواده‌های کارکنان ارتش به کمک مربیان قرآنی تربیت کنیم.

انتهای پیام
captcha