دستاوردهای انقلاب اسلامی به زبان‌های خارجی برای جهانیان تبیین شود
کد خبر: 4118833
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی به زبان‌های خارجی برای جهانیان تبیین شود

علی نظری با بیان اینکه همه باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تلاش‌ مضاعف داشته باشیم، گفت: گروه‌های آموزشی همچون زبان انگلیسی، عربی، فرانسه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به زبان‌های خارجی برای جهان تبیین کنند.

علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان،11 بهمن‌ماه، در آیین آغاز طرح ولایت و ضیافت اندیشه استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان که در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: براساس آموزه‌های خطبه 153 نهج‌البلاغه، آینده‌ درخشان از آن جامعه‌ای است که از خرد استفاده کند و اهل آینده‌پژوهی باشد.

وی افزود: براساس آموزه‌های نهج‌البلاغه، دشمنان فتنه‌ها و آشوب‌ها ایجاد می‌کنند؛ جامعه با پیروی از تعالیم قرآنی، از فتنه‌ها و آشوب‌ها نجات پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه همه باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تلاش‌ مضاعف داشته باشیم، اضافه کرد: گروه‌های آموزشی همچون زبان انگلیسی، عربی، فرانسه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به زبان‌های خارجی برای جهان تبیین کنند. وقتی دشمنان پیوسته شایعه‌سازی می‌کنند تا به اعتقادات جامعه آسیب بزنند در راستای جهاد تبیین، باید فعالیت‌های تبیینی بیشتر شوند.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز در آیین با بیان اینکه اجرای طرح ولایت و ضیافت اندیشه استادان، نشان از اهمیت والای جایگاه استاد در تعلیم و تربیت دارد، گفت: امسال، طرح و ضیافت اندیشه، یک برنامه کاملا جدید و متفاوت با سال‌های گذشته و سایر استان‌هاست.

وی افزود: استادان در نشست‌ها و کلاس‌های طرح ولایت و ضیافت اندیشه با آزاداندیشی کامل، دیدگاه‌ها و انتقادات خود را مطرح می‌کنند؛ همچنین به‌جای اینکه یک استاد 16 ساعت با یک جمع از افراد باشد برنامه‌ریزی کلاس‌ها به‌گونه‌ای شده است که مُدَرِس گردشی مبتنی بر آزاداندیشی داشته باشیم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان اظهار کرد: برآیند طرح ولایت و ضیافت اندیشه باید به‌گونه‌ای باشد که استادان در کلاس‌های درس خود به شبهه‌های دانشجویان، پاسخ بدهند.

یادآور می‌شود، طرح ولایت و ضیافت اندیشه استادان دانشگاه‌های استان لرستان با همکاری دفتر هم‌اندیشی استادان (وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان)، سازمان بسیج اساتید استان لرستان و تیم مدیریتی دانشگاه لرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha