آمادگی بیش از ۴۰۰ مسجد برای معتکفین در گلستان
کد خبر: 4115759
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

آمادگی بیش از ۴۰۰ مسجد برای معتکفین در گلستان

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بیش از ۴۰۰ مسجد در سراسر استان آماده سازی شده و پیش‌بینی ما این است که بیش از ده هزار معتکف در سراسر استان باشیم.

اعتکاف در مساجد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در صد و نهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت اعتکاف و دهه فجر که روز گذشته، ۲۸ دی‌ماه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، با بیان اینکه اعتکاف به فرموده مقام عظمای ولایت یکی از رویشهای انقلابی است، گفت: فرد معتکف با حضور در این مراسم عبادی از متعلقات دنیایی جدا شد، لذا در اعتکاف مجموعه‌ای از بهترین‌ها محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به اینکه در بهترین ایام و بهترین مکان یعنی مسجد مجموعه‌ای ار عبادت ها انجام می‌شود، گفت: در این اعتکاف هم روزه است هم نماز و هم عبادت هایی مانند تهجد، توسل، تفکر و حقیقتا برکات فراوانی را برای خانواده‌ها و هم نظام و انقلاب ما در مسیر تمدن سازی دارد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: با توجه به وقفه‌ای که در دو سه سال بخاطر شرایط کرونا اتفاق افتاده بود امسال ستاد شئون فرهنگی استان با محوریت اعتکاف شکل پیدا کرد و مباحث برگزاری این مراسم و مفاخر دینی در قالب پنج کمیته ترسيم شد.

حجت‌الاسلام دیلمی تصریح کرد: ان شاءالله به فضل الهی با همت اعضای کمیته‌ها و مسئولین کمیته‌ها در قامت کمیته پشتیبانی، کمیته فرهنگی و قرآنی، کمیته امنیت، کمیته بهداشت وسلامت بتوانیم در خدمت این معتکفین باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بیش از ۴۰۰ مسجد در سراسر استان آماده سازی شده و پیش‌بینی ما این است که بیش از ده هزار معتکف در سراسر استان باشیم.

انتهای پیام
captcha