مسئول بسیج زنان سردشت با مادر شهید «عبدولی» دیدار کرد
کد خبر: 4114878
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

مسئول بسیج زنان سردشت با مادر شهید «عبدولی» دیدار کرد

مسئول بسیج زنان سردشت با مادر شهید «عبدول عبدولی» دیدار کرده و از صبر، استقامت و بردباری وی در همه این سال‌ها قدردانی به‌عمل آورد.

مسئول بسیج زنان سردشت با مادر شهید «عبدولی» دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بهار رسولی، مسئول بسیج زنان سردشت، امروز 25 دی به همراه مسئولین بنیاد شهید، اداره بهزیستی و مسئول امور بانوان در فرمانداری شهرستان با مادر شهید عبدول عبدولی دیدار کرد.

مسئول بسیج زنان سردشت در این دیدار ضمن اینکه از صبر و شکیبایی والدین شهدا قدردانی کرد، گفت: دیدار با خانواده به ویژه مادران شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی خوشبختانه جزو فرهنگ‌مان شده است و یک سنت نیکو محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی یک فرصت ارزشمند برای دلجویی از خانواده شهدا محسوب می‌شود، ادامه داد: فعالان فرهنگی، نخبگان، مسئولان و ... از هر فرصتی برای این مهم بهره می‌برند.

رسولی ضمن اشاره به اینکه، مقام مادران شهدا در نزد حضرت زهرا(س) بسیار والا است، چون آنها پاره‌تن خودشان را در راه اسلام، دین، انقلاب و کشور تقدیم کردند، گفت: این بانوان به معنای‌واقعی وارسته هستند، چون گرچه شیفته فرزند خود بودند، ولی بعد از شهادت‌ حتی برای یک لحظه خم به ابرو نیاوردند.

مسئول بسیج زنان سردشت ضمن اشاره به اینکه، شهدا برای کشور ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند، گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران سبب سربلندی ملت ایران شدند، پس ما در مقابل این شهدا وظایف سنگینی برعهده داریم، همه ما مسئولان باید درراستای تحقق اهداف و آرمان شهدا تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha