تربیت ۴۶۰ حافظ از سوی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد
کد خبر: 4114750
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

تربیت ۴۶۰ حافظ از سوی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان شعبه بروجرد با اشاره به فعالیت‌های آموزشی این مؤسسه به دو شکل شبانه‌روزی و روزانه، گفت: از ابتدای تأسیس مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد تاکنون ۴۶۰ قرآن‌آموز موفق به حفظ یک جزء تا حفظ کل شدند.

مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجردحجت‌الاسلام سیدجلیل موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری دوره‌های متنوع آموزش رشته‌های قرآنی در این مؤسسه، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد به دو شکل شبانه‌روزی و روزانه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد تاکنون ۴۶۰ قرآن‌آموز موفق به حفظ یک جزء تا حفظ کل شدند، گفت: دوره‌های آموزشی این مؤسسه شامل دوره حفظ یک ساله قرآن کریم، دوره ۴۵ روزه تابستانه و دوره «رویش‌های قرآنی سردار سلیمانی» به شکل شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه دوره‌های حفظ روزانه قرآن کریم، حفظ مجازی قرآن، طرح «هادیان رحمت» و دوره مهارت‌افزایی قبل از ازدواج با تکیه بر مهارت قرآن ویژه زوج‌های جوان از سوی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان و به شکل روزانه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر این دوره‌ها با بهره‌گیری از اساتید برجسته حوزه قرآن و اخلاق، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha