۶۳ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند
کد خبر: 4111729
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی

۶۳ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همزمان با آزادی ۳ هزار و ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در کشور ۶۳ نفر در لرستان آزاد شدند.

آزادی از زندانبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های لرستان، به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همزمان با آزادی سه هزار و ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در کشور، دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه، ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های لرستان آزاد شدند.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان در این مراسم، گفت: از ابتدای دی‌ماه امسال تاکنون ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان لرستان به نیت سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بدهی ۱۵ میلیارد تومان آزاد شدند.

یارالله کاکولوند، رئیس شورا‌های حل اختلاف لرستان نیز در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد لرستان با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال ۹۰ هزار پرونده به شورا‌های حل اختلاف استان لرستان وارد و به همین تعداد پرونده مختومه شده است، بیان کرد: این زندانیان با رضایت شاکیان و کمک ستاد دیه و خیرین آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به آزادی ۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد استان لرستان از ابتدای امسال تاکنون، تصریح کرد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از ۴۲ میلیارد تومان بود که توسط ستاد دیه و خیرین زمینه آزادی آنها فراهم شد.

یادآور می‌شود، در حال حاضر ۱۳۰ زندانی به‌خاطر بدهی مالی در حدود ۴۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند که چشم‌ انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند.

انتهای پیام
captcha