نخبگان جامعه کار تولید لرستان مشخص شدند
کد خبر: 4111182
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
در کمیته نهایی داوری

نخبگان جامعه کار تولید لرستان مشخص شدند

مدیر کل تعاون لرستان از برگزاری کمیته نهایی داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار تولید استان و انتخاب برترین‌های این حوزه در استان خبر داد .

علی جهانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی جهانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز، 11 دی در حاشیه جلسه نهایی کمیته داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان در جمع خبرنگاران، گفت: این جشنواره در  راستای ماده 195قانون کار و با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و کارآفرینی در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش اقتصادی برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام ثبت‌نام در این جشنواره، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای جهت جلب و جذب حداکثری مشارکت جامعه کار و تولید استان از طریق رسانه‌ها صورت گرفت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: در نهایت پس از اتمام مهلت ثبت‌نام 871 مور از متقاضیان در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی در سامانه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید ثبت‌نام کردند.

جهانی به تشکیل کمیته داوری و ارزیابی ثبت‌نام کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: کمیته داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید متشکل از کارشناسان زبده و برگزیده تعدادی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل و در مرحله اول ارزیابی‌ها به‌صورت مجازی پرونده‌ها و مستندات لازم مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم بازدید کننده میدانی نیز جهت بررسی از طرح‌ها و راست‌آزمایی تشکیل شد، اظهار کرد: پس از بررسی‌های لازم و بررسی جزئیات ثبت‌نام شوندگان در مراتب مختلف به‌صورت سایبری و  میدانی، در نهایت دو کارگر، دو گروه کار و یک واحد نمونه استانی مورد تأیید و انتخاب کمیته نهایی داوری قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: منتخبان این جشنواره جهت رقابت در مرحله ملی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید کشور ارجاع و مورد بررسی قرار گرفته و در صورت کسب امتیازات لازم به‌عنوان منتخب ملی معرفی خواهند شد.

جهانی به برگزاری سی و چهارمین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در اردیبهشت‌ماه 1402 اشاره کرد و گفت: منتخبین و برترینهای جامعه کار و تلاش این جشنواره همزمان با سراسر کشور در هفته کارگر معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha