کودکان طالقانی در عزای فاطمی دکلمه‌ می‌خوانند
کد خبر: 4109434
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

کودکان طالقانی در عزای فاطمی دکلمه‌ می‌خوانند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طالقان با تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه(س) گفت: ویژه‌برنامه‌ای در قالب شب شعر و دکلمه‌خوانی کودکان در دستور کار قرار دارد.

دکلمه‌خوانی کودکان

حجت‌الاسلام سیدحسین افتخاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی طالقان، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: برنامه ویژه فاطمیه در قالب شب شعر و دکلمه‌خوانی کودکان با هدف آشنایی نسل جدید با فرهنگ فاطمی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح تلاوت خانوادگی هر شب یک جزء در منزل از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود، گفت: همچنین در این ایام برگزاری مراسم سخنرانی در راستای ترویج تفکر فاطمی و جهاد تبیین در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول یادآور شد: دسته بزرگ عزاداران فاطمی نیز همزمان با روز شهادت ضمن دعوت از طلاب و فضلای شهرستان مقیم استان و شهرهای دیگر برپا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طالقان در ادامه به طراحی بروشور در زمینه عفاف و حجاب و توزیع آن بین عزاداران فاطمی اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام تبیین پیشینه اهمیت به حجاب و عفاف و تقویت ارتباط نسل جوان با شهدا و مسئله شهادت‌پروری است.

وی در پایان گفت: ایجاد فضای گفت‌وگو محور در زمینه عفاف و حجاب در بستر فضای مجازی از دیگر اقداماتی است که در این ایام در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha