۱۵ بهمن؛ مهلت نام‌نویسی طلاب لرستانی در المپیاد علمی
کد خبر: 4108730
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

۱۵ بهمن؛ مهلت نام‌نویسی طلاب لرستانی در المپیاد علمی

بانوان طلبه لرستانی برای شرکت در مرحله استانی المپیاد علمی که ۱۱ اسفندماه امسال به صورت همزمان در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد، می‌توانند تا ۱۵ بهمن‌ماه به معاونت آموزش مدارس علمیه خود مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

المپیاد علمیبه گزارش ایکنا از لرستان، روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دهمین دوره المپیاد علمی طلاب خواهران طلبه سطح ۲ و ۳ ویژه خواهران طلبه سراسر کشور برگزار می‏‌شود و خواهران طلبه لرستانی برای شرکت در مرحله استانی المپیاد علمی می‌توانند تا ۱۵ بهمن‌ماه به معاونت آموزش مدارس علمیه خود مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مرحله استانی المپیاد علمی ۱۱ اسفندماه به صورت همزمان در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد و المپیاد علمی سطح ۲ در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، عقاید و کلام، منطق، فلسفه و ادبیات عربی برگزار می‌شود.

خواهران طلبه سطح ۳ هم می‌توانند در رشته‌های اخلاق و تربیت اسلامی، تاریخ اسلام، تربیت دینی کودک و نوجوان، تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی با گرایش‌های مرتبط، مدرسی ادبیات عرب، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و مطالعات زنان با هم به رقابت بپردازند.

مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha