۴۰ برنامه به‌مناسبت ایام فاطمیه در لرستان اجرا می‎شود
کد خبر: 4105866
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

۴۰ برنامه به‌مناسبت ایام فاطمیه در لرستان اجرا می‎شود

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام ۳۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: ۴۰ برنامه دینی، فرهنگی و بصیرتی به‌مناسبت ایام فاطمیه اجرا می‎شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اجرای ۴۰ برنامه دینی، فرهنگی و بصیرتی به‌مناسبت ایام فاطمیه در این استان، گفت: به‌مناسبت ایام فاطمیه اول و دوم و ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، ۳۰۰ مبلغ دینی در مناطق مختلف استان لرستان حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی، اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی فاطمی از مهمترین رسالت‌های مبلغان در ایام فاطمیه است، افزود: از دیگر برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه می‎توان به برگزاری نشست‌های دینی و بصیرتی در مدارس و دانشگاه‌ها اشاره کرد.

وحیدی برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، تکریم مادران شهدا، برگزاری مجالس سوگواری در مناطق محروم، اجرای طرح «مساجد فاطمی» و برپایی ایستگاه‌های سلامت معنوی را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در مناطق مختلف استان لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha