برگزاری مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه لرستان
کد خبر: 4105125
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

برگزاری مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه لرستان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از برگزاری مرحله استانی مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران با مشارکت جهاددانشگاهی در دانشگاه لرستان خبر داد.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستانمحمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان گفت: یازدهمین دوره مسابقه ملی مناظره دانشجویان با مشارکت دانشگاه لرستان و جهاددانشگاهی واحد لرستان با هدف ‌ارتقای فرهنگ گفت‌وگو، بسط و گسترش مباحثه مستقل اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی توسعه فرهنگ گفت‌وگو را از دیگر اهداف این مسابقه برشمرد و اضافه کرد: آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقادانه در میان دانشجویان و نیز تقویت انگیزه‌های ارتقای دانش و آگاهی در میان قشر دانشگاهی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اضافه کرد: دانشجویان علاقه‌مند جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۲۵ آذرماه به سایت این مسابقه به آدرس اینترنتی Roytab.ir/monazeredaneshjoee11 مراجعه کنند.

وی با اشاره به جوایز مسابقات مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران در لرستان گفت: به تیم اول لوح سپاس به همراه ۳۰ میلیون ریال، تیم دوم لوح سپاس به همراه ۲۵ میلیون ریال و به تیم سوم لوح سپاس به همراه ۲۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha