230 کلاس درس توسط نوسازی مدارس ساخته می‌‌شود
کد خبر: 4103823
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
تا پایان امسال

230 کلاس درس توسط نوسازی مدارس ساخته می‌‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، گفت: تا پایان امسال 230 کلاس درس با همکاری سایر ارگان‌ها ساخته و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

یونس بهاروند مدیرکل نوسازی مدارس لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، یونس بهاروندایرانیا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، امروز، ۱۰ آذر  در بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان که در سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز در کل کشور نزدیک به 24 سال است که در قالب مجمع خیرین مدرسه‌ساز ساماندهی و فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز در کلیه استان‌ها 30 درصد از اعتبارات نوسازی مدارس را تأمین می‌کنند، افزود: اگر حضور مؤثر و اثربخش خیرین مدرسه‌ساز نبود، نمی‌توانستیم مدارس مستحکم داشته و مشکلات فضاهای آموزشی را برطرف کنیم و امید آن می‌رود خیرین مدرسه‌ساز مثل گذشته در این راه گام بردارند.

بهاروند ایرانیا با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 30 تفاهم‌نامه در قالب 56 کلاس درس با خیرین مدرسه‌ساز لرستان منعقد شد و این در حالی است که در شش ماهه اول سال‌‌جاری 42 تفاهم‌نامه با 220 کلاس با خیرین مدرسه‌ساز منعقد شده است، گفت: آمار تفاهم‌نامه‌ها و میزان تعهدات خیرین مدرسه‌ساز نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اجرای طرح شهید رضا پناهی به همت نوسازی مدارس لرستان، گفت: با اجرای این طرح مقرر شد در تمام روستاهای که مدارس کانکسی دارند مکان آموزشی مستحکم ساخته شود، همچنین در طرح شهید پناهی، تعداد 120 پروژه برای لرستان در نظر گرفته شده بود که با رایزنی این رقم به 168 پروژه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نوع‌دوستی، کمک‌های خیرین و وطن‌پرستی از ویژگی‌های مشترک ایران است که مصداق آن را در سیل پلدختر دیدیم، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال 230 کلاس درس با همکاری با سایر ارگان‌ها ساخته و تحویل آموزش و پرورش لرستان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha