پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌مناسبت روز پرستار
کد خبر: 4103604
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌مناسبت روز پرستار

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب‌ کبری(س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب‌ کبری(س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد. در این پیام آمده است:

«پنجم جمادی‌الاولی؛ سالروز تولد بانویی با کرامت است؛ که مقام حقیقی زن را معنا بخشید و با عفاف و حجاب معلمی برای پاکدامنی و با شجاعت و استقامت الگویی برای پیروان مکتب اهل‌ بیت(ع)؛ و با جانفشانی در صحرای کربلا نمونه‌ای بی‌نظیر برای پرستاران تبدیل شد.

گوهر پاکی که در گلزار عترت، خلق نکوی محمدی(ص) و خوی پاک علوی(ع) و صفای وجود فاطمی(س) داشت؛ و با تولدش فصلی جدید در تاریخ عفاف رقم خورد.

درود بیکران بر پرستاران زحمت‌کش و پرتلاشی که با پیروی از پرستار کربلا عقیله بنی هاشم حضرت زینب‌ کبری(س) ارزش‌ها و فضیلت‌های نیک انسانی را با بردباری و صبری زینب‌گونه جانی دوباره بخشیدند و با اقتدا به آن بانوی مکرمه؛ در سخت‌ترین لحظات مدال افتخار مدافع سلامت را نصیب خود نمودند.

پرستاران خدوم همواره در خط مقدم تأمین آرامش و سلامت جامعه بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس همگام و همراه با رزمندگان حماسه‌های زیبایی را خلق کردند و در برهه‌ای دیگر در میدان پرخطر ویروس منحوس کرونا مجاهدت کردند؛ تا سلامت را برای همنوعان و هموطنان خود به ارمغان آورند.

بدون شک؛ زبان از وصف تلاش‌های مخلصانه شما پرستاران عزیز قاصر است و هیچ پاداشی جز شفاعت حضرت زینب(س) جایگزین از جان گذشتگی و رشادت‌هایتان؛ نخواهد شد.

اینجانب به پاس فداکاری‌های بی دریغ‌تان، این روز را به همه مجاهدان عرصه سلامت و منادیان ایمان و انسانیت؛ خصوصا پرستاران خدوم لرستانی تبریک عرض نموده و از آستان حضرت حق دوام توفیقات شما عزیزان را خواستارم.»

انتهای پیام
captcha