تبیین اقدامات شاخص و اطلاع‌رسانی درست امری ضروری است
کد خبر: 4102785
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

تبیین اقدامات شاخص و اطلاع‌رسانی درست امری ضروری است

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به عدم آگاهی به واقعیات و دستاوردهای مهم انقلاب از سوی برخی افراد در وقایع اخیر در کشور، گفت: در این مواقع جهاد تبیین امری ضروری است و برای مقابله با جنگ رسانه‌ای تبیین اقدامات شاخص و اطلاع‌رسانی درست امری ضروری است.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان در مراسم هفته بسیج که امروز ششم آذر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی در سالن سردار سلیمانی کانون اصلاح و تربیت لرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: کلمه جهاد در برابر دشمنان مصداق پیدا می‌کند اما مقام معظم رهبری اخیراً جهاد تبیین را به‌دلیل قصورات و کم‌کارهایی که صورت گرفته بود، مطرح کردند.

وی افزود: جهاد تبیین در دو مؤلفه مورد بحث است اول اینکه؛ باید به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شود و دوم اینکه؛ برطرف کردن نواقص موجود و سوءمدیریت‌های برخی مسئولان که باعث ایجاد خسارت به کشور شده است.

کشوری به عدم آگاهی به واقعیات و دستاوردهای مهم انقلاب از سوی برخی افراد پرداخت و اضافه کرد: در این مواقع جهاد تبیین امری ضروری است و برای مقابله با جنگ رسانه‌ای تبیین اقدامات شاخص و اطلاع‌رسانی درست امری ضروری است.

وی به حوادث و وقایع هفته‌های اخیر و حمله همه‌جانبه رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان با پوشش رسانه‌ای کشورهای غربی و همچنین صهیونیستی و صعودی بر علیه همه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاختند.

عضو شورای قضایی استان لرستان با ذکر این نکته که جنگ رسانه‌ای و پنهان حقایق در لابه‌لای دروغ‌های رسانه‌ای باعث انحراف ذهن مردم شده است، اضافه کرد: اخبار دروغ و دور از واقعیت باعث تشویش اذهان جوانان در اغتشاشات اخیر شد؛ در این میان نیز نظاره‌گر قشر جوانی بودیم که رسانه‌های معاند با هدایت ناصواب افکار عمومی آنها باعث تشکیل تجمعات و بعضاً اغتشاشات و ناامنی در کشور شده‌اند.

کشوری به پیشرفت‌ها در توسعه صنایع نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: جمهوری اسلامی به یکی از قدرت‌های برتر نظامی در دنیا تبدیل شده و اگر آمریکای جنایتکار تاکنون جرئت دست‌درازی به خاک ما را نداشته به خاطر همین اقتدار بوده، ترس از مقابله و اقدام متقابل باعث شده است تا الان جمهوری اسلامی مورد تعرض نظامی قرار نگیرد و در حمله به پایگاه نظامی عین‌الاسد نظاره‌گر این اقتدار بودیم.

وی اظهار کرد: بزرگ‌ترین ظلم تاریخی که در حق انقلاب حضرت امام خمینی(ره) روا شده این بوده که ما فکر می‌کنیم شاه فاقد قدرت امنیتی و نظامی بوده است و امام و مردم آن را به‌راحتی کنار زده و جمهوری اسلامی را بنا کرده‌اند اما این در حالی است که رژیم پهلوی با تمام قوا از هیچ جنایتی علیه مردم ایران دریغ نکرد و از یک ارتش قوی بهره‌مند بوده است.

عضو شورای قضایی لرستان به تقویت دین و عقیده در ارتش اشاره کرد و گفت: تفاوت ارتش جمهوری اسلامی با ارتش شاهنشاهی در دین، عقیده و نگرش است و چون ارتش شاهنشاهی بدون عقیده به دین و مذهب بود؛ بارها دیدیم که در تظاهرات مردم را به توپ می‌بست و به‌راحتی به شهادت می‌رساند.

کشوری با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی و در همان اوایل حمله نظامی رژیم بعث به ایران تمام امکاناتی که از ارتش رژیم پهلوی به‌ جا مانده بود مستهلک شده بودند و ما فقط با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه نیروهای مردمی سپاه و بسیج دشمن را شکست دادیم و اینکه صورت دشمنان در چهارگوشه دنیا به خاک مالیده می‌شود به‌خاطر وجود ارزش‌های اسلامی و انقلابی در نیروهای نظامی است که باید به‌طور ویژه به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری درباره تدارک دشمن برای ایجاد اختلاف بین اقوام در ایران اسلامی این مطلب را بیان فرمودند؛ وقتی دشمن در میدان جنگ هیچ پیشبردی ندارد و ناموفق است؛ وقتی‌که نمی‌تواند بازاری ما را وادار به تحصن و اعتصاب کند وارد کشته‌سازی و جنگ ترکیبی می‌شود و حمله رسانه‌ای خودش را فعال می‌کند.

انتهای پیام
captcha