دوره‌های ارتقا فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‏‎شود
کد خبر: 4102735
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

دوره‌های ارتقا فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‏‎شود

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آغاز طرح‌های «دانشجو معلم قرآن» و «دانشجو تدبر قرآن» ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد و گفت: دوره‌های ارتقا سطح شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در دستور کار قرار دارد.

محمدجواد قیاسی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستانمحمدجواد قیاسی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ضرورت توانمندسازی شرکتکنندگان در جشنواره قرآن و عترت، گفت: برگزاری دوره‌های ارتقا سطح و توانمندسازی شرکت‌کنندگان در بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت در دومین شورای مشورتی قرآن و عترت دانشگاه مصوب شده و بنابر ابلاغیه مرکز قرآت و عترت وزارتخانه در دستور کار است.

وی همچنین نسبت به شرکت هرچه بیشتر دانشجویان و به حد نصاب رسیدن آمارشان برای برگزاری مسابقات به‌صورت مجازی یا حضوری، ابراز امیدواری کرد.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ثبت‌نام طرح‌های دانشجو معلم قرآن کریم و دانشجو تدبر قرآن کریم آغاز شده است، از آغاز طرح‌های دانشجو معلم قرآن کریم و دانشجو تدبر قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: از سوی جهاد دانشگاهی مدارکی نیز در پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها توسط جهاد دانشگاهی استان لرستان ثبت‎نام  و در سال‌جاری برگزار خواهد شد، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از طریق شماره تماس  ۰۹۱۶۸۶۰۴۲۱۵ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام
captcha