پیام مدیرکل ارشاد لرستان به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: 4102477
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

پیام مدیرکل ارشاد لرستان به مناسبت هفته بسیج

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

«از جمله‌ اساسی‌ترین کارهایی که بر عهده‌ بسیج است و در بافت درونى هویت بسیج دخالت دارد، عبارت است از حمایت و دفاع از اصول مسلم اسلامی.

بسیج از ثمرات بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی است که با ظهور خود فرهنگی جدید در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی بنا نهاد و بسیاری از معادلات از پیش تعیین شدن نظام سلطه را بر هم زد.

فرهنگ بسیجی در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره رویکرد مردمی بودن را در میدان عمل نشان داده است و از ابتدای انقلاب تا کنون و در بحران‌های مختلفی چون سیل، زلزله، کرونا و... این رویه روز به روز تقویت شده است.

موفقیت‌های بزرگی که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی و... در نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده همه و همه به‌خاطر وجود فرهنگ بسیج در تار و پود جامعه بوده است و بی‌دلیل نیست که دشمنان همیشگی ایران و اسلام از رشد و شکوفایی روزافزون بسیج ترس و واهمه دارند.

هفته بسیج فرصتی مغتنم است تا گرامی‌ بداریم تلاش و فداکاری بسیجیان عزیزی که در کسوت‌های مختلف برای خدمت بی‌منت به مردم و رشد و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی گام بر می‌دارند و در این مسیر حاضرند جان شیرین خویش را نیز فدا کنند، بی‌شک آینده ایران قوی و مقتدر با فرهنگ غنی بسیج روز به روز روشن تر دیده می‌شود.

اینجانب به نوبه خود هفته بسیج را به بسیجیانی که با جان و دل برای رشد و توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی جهاد می‌کنند تبریک می‌گویم و با افتخار خود را عضوی همیشگی و کوچک از این لشکر مخلص خدا می‌دانم.»

انتهای پیام
captcha