ائتلاف دشمنان بر علیه ایران به جایی نمی‌رسد
کد خبر: 4101521
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
امام‌ جمعه بروجرد:

ائتلاف دشمنان بر علیه ایران به جایی نمی‌رسد

امام‌ جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ائتلاف دشمنان بر علیه ایران به جایی نمی‌رسد، گفت: مردم در مراسم تشییع شهدای امنیت، جواب دشمنان را دادند.

حجت‌الاسلام علی حسینی، امام‌جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی حسینی، امام‌ جمعه بروجرد، امروز، یکم آذر، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن «میلاد بیرانوند»، با بیان اینکه امروز شاهد ائتلاف دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: امروز تمام بدکاران و فاسقان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ائتلاف کرده‌اند که باید بدانند ائتلاف آنان به جایی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه جوانان باید سابقه آمریکای خبیث، اسرائیل کودک‌کش و عربستان را بررسی کنند، افزود: عربستان سعودی در یک روز، ۱۸ جوان را تنها به‌خاطر اعتراض و انتقاد از رژیم سعودی، اعدام کرد ولی ادعای آزادی می‌کند.

حسینی با اشاره به اینکه برخی از دشمنان در شهرهای مرزی کردستان فکر کردند خبری است، در حالی‌ که اگر مقام معظم رهبری لب تر کند یک ساعته جمع می‌شوند، افزود: دشمنانی که می‌خواهند با تعدادی شرور و بچه فریب‌خورده به انقلاب ضربه بزنند نمی‌دانند تمام قدرت‌های دنیا در مقابل مردم و قدرت دفاعی کشور که حاصل تلاش جوانان این کشور است، تسلیم شده‌اند.

امام‌ جمعه بروجرد با بیان اینکه مردم در مراسم تشییع شهدا جواب دشمنان را داده‌اند، گفت: وای به‌ حال کسی که کشورش را با بی‌غیرتی بخواهد تسلیم دشمن کند، خداوند انسان را آزاد آفریده است، چرا باید نوچه و برده دشمنان باشد.

وی با اشاره به سقوط اخلاق در برخی از کشورهای غربی و روند رو به رشد تولد نوزادان نامشروع و ترویج همجنس‎گرایی در این کشورها بیان کرد: من به زنانی که حجاب را برداشته و در خیابان مانور شیطانی می‌دهند تذکر می‌دهم، تعداد شما کم است ولی اگر رهبر معظم انقلاب دستور دهد، همه شما را جمع خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha