دشمنان به‌دنبال ترویج فساد و فحشا در کشور هستند
کد خبر: 4101115
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

دشمنان به‌دنبال ترویج فساد و فحشا در کشور هستند

امام‌جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی داشته است و امروز ایران در برابر آنها ایستاد، گفت: دشمنان به‌دنبال ترویج فساد و فحشا در کشور ایران هستند اما باید بدانند ایران شکست‌ناپذیر است.

حجت الاسلام علی حسینی، امام جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام‌جمعه بروجرد امروز، ۲۹ آبان در دیدار بسیجیان بروجرد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر نشان داد با تمام توان در خدمت اسلام و مردم است و برای تأمین امنیت و عزت کشور جانفشانی می کنند.

وی با بیان اینکه امیدوارم که خداوند متعال توفیق اعطا کند که خصوصیات بسیجی را در خود تقویت کنیم، افزود: روحیه بسیجی کار و تلاش، مجاهدت، اخلاص صفا و بندگی دشمن‌ستیزی و مدیریت جهادی است که اگر این روحیات در ما تقویت شوند هیچ چیز نمی‌تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه تا انسان در خود تحولی ایجاد نکند نمی تواند دین خدا را یاری کند و کسی که می‌خواهد دین خدا را یاری کند باید به دین پایبند باشد و بندگی کند، اضافه کرد: اگر بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم در پیروزی و موفقیت تردیدی نیست چرا که مؤمنان شکست ناپذیر هستند.

وی با بیان اینکه شکست در قاموس مؤمن راه ندارد، گفت: وقتی امام راحل(ره) برای پیروزی انقلاب اقدام کرد، درجه اخلاص و ایمان ایشان بسیار بالا بود و اگر در جنگ پیروز شدیم رزمندگان با فرامین امام (ره) و تکیه بر خدا حضور داشتند و ارتباط با خدا از آنها انسان‌های شکست‌ناپذیر ساخته بود.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه این انقلاب پیشرفت‌های زیادی داشته است و امروز ایران در برابر آنها ایستاد و دشمنان ما انسان نیستند و جنایتکار و فاسد هستند، ادامه داد: دشمنان به‌دنبال ترویج فساد و فحشا هستند اما به لطف خدا با نیروی بسیج در مسیر انقلاب هستیم و کشور ما شکست‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که مردم را دلگرم کنیم، اضافه کرد: دشمن از نجابت و سعه صدر جمهوری اسلامی سوءاستفاده کرده است چرا که تهی مغز هستند.

انتهای پیام
captcha