برنامه‌های هفته بسیج در پلدختر اعلام شد
کد خبر: 4100079
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

برنامه‌های هفته بسیج در پلدختر اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر برگزاری رزمایش «اقتدار بسیج»، برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، یادواره شهدا، برگزاری مراسم آبروی محله، تولید محتوا و معرفی شهدای بسیج و نشست سبک زندگی اسلامی را از برنامه‌های هفته بسیج در پلدختر اعلام کرد.

منصور کریمی‌فرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختربه گزارش ایکنا از لرستان، منصور کریمی‌فرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر چهارشنبه، ۲۵  آبان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بسیج شهرستان پلدختر با گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره)، گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج خدمت‌گزار ملت ایران» از ٢٩ آبان آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد که به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف شهرستان پلدختر اجرا می‌شود.

وی افزود: یک‌شنبه، ٢٩ آبان نخستین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت» نام‌گذاری شده است و در این روز دیدار با امامان جمعه پل‌دختر و معمولان، برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین، اعزام گروه‌های جهادی حقوق‌دانان به مناطق محروم و مسابقات ورزشی بومی محلی، برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه دومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج  مظهر مسجدمحوری و جامعه اسلامی» نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقه ادبی، نشست بصیرتی جهاد تبیین، یادواره شهدا، برگزاری مراسم آبروی محله، تولید محتوا و معرفی شهدای بسیج و نشست سبک زندگی اسلامی برنامه‌های این روز است.

وی افزود: سومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج مظهر نوآوری و جهاد علمی» نام‌گذاری شده است که در این روز شاهد برگزاری مسابقه شعرخوانی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز علمی، توزیع بسته‌های فرهنگی عفاف و حجاب، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، پخش لوازم التحریرو بسته‌های غذایی بین دانش‌آموزان و اعزام گروه جهادی به منطقه محروم در سطح شهرستان خواهیم بود.

کریمی‌فرد اضافه کرد: چهارمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری و ایران قوی» نام‌گذاری شده است که در این روز برنامه‌های برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری نشست فرزندآوری و یادواره شهدا زن، از سوی بسیج ناحیه پل‌دختر انجام می‌شود.

وی افزود: پنجمین روز از هفته بسیج  با عنوان «بسیج  مظهر جهاد و شهادت» نام‌گذاری شده که در این روز کو‌هپیمایی دسته‌های رزمی برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی و نشست پیش‌گیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: ششمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر ایمان و تربیت اسلامی» نام‌گذاری شده است که در این روز شرکت دسته‌جمعی بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری میزخدمت و برگزاری میقات الصالحین انجام می‌شود.

کریمی‌فرد افزود: آخرین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی» نام‌گذاری شده که در این روز رزمایش «اقتدار بسیج» هم‌زمان با سراسر کشور روز پنجم  آذر ماه با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha