برگزاری مسابقه کتابخوانی «خاطرات سفیر» ویژه بانوان کرمانشاهی
کد خبر: 4099567
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

برگزاری مسابقه کتابخوانی «خاطرات سفیر» ویژه بانوان کرمانشاهی

مسابقه کتابخوانی «خاطرات سفیر» ویژه بانوان در کرمانشاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «خاطرات سفیر»

علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی «خاطرات سفیر» ویژه بانوان در استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود و از برگزیدگان آن همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه(س) تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خواندن این کتاب را به تمام بانوان سفارش کرده‌اند، افزود: این کتاب در بردارنده خاطرات دانشجوی مسلمانی است که در فرانسه با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود که رعایت حجاب یکی از آن‌ها است.

صفدری تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری مسابقه از کتاب مذکور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آموزه‌های اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به برخی از برنامه‌های این اداره در ایام هفته کتاب و کتابخوانی اشاره و از تجلیل از فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی استان خبر داد و گفت: در حوزه کتاب و کتابخوانی افراد دغدغه‌مندی مشغول به فعالیت هستند که برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه جهاد می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: برگزاری جشنواره داستان‌نویسی و داستان کوتاه، تجلیل از خادمان نشر، ناشران، نویسندگان، فعالین صنعت چاپ و برگزاری مسابقات فرهنگی مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی از برنامه‌های ویژه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در این هفته است.

انتهای پیام
captcha