فرهنگ نماز اول وقت در ادارات نهادینه شود
کد خبر: 4097221
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

فرهنگ نماز اول وقت در ادارات نهادینه شود

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به اهميت حضور مديران در نمازهای جماعت، گفت: فضاسازی مناسب در جهت ترويج و نهادينه كردن فرهنگ نماز اول وقت در ادارات نيز بسيار حائز اهميت است.

دیدار مدیران ستاد اقامه نماز و بهزیستی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌موعود(عج) استان لرستان امروز، با مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری نشست‌های تخصصی نماز و دیدار کرد.

حجت‌الاسلام چراغی در این دیدار گفت: تجهيز نمازخانه‌ها و نهادينه كردن اذان زنده در ادارات و برگزاری جلسات منظم شورای اقامه نماز در ترويج فرهنگ نورانی نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرايی بسيار مؤثر است.

وی با اشاره به اهميت حضور مديران در نمازهای جماعت، اضافه كرد: فضاسازی مناسب در جهت ترويج و نهادينه كردن فرهنگ نماز اول وقت در ادارات نيز بسيار حائز اهميت است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان ادامه داد: هر چه‌قدر ما در زمينه ترويج نماز بيشتر فرهنگ‌سازی كنيم كمتر با آسيب‌ها مواجه شده و سلامت در كار افزايش می‎يابد و ترويج و ترغيب فريضه نماز شاخص اصلی در كاهش آسيب‌های اجتماعی جامعه است.

چراغی در خاتمه گفت: ستاد اقامه نماز استان آمادگی لازم را جهت برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز، معارف و مهدویت را دارد.

انتهای پیام
captcha