مراسم بزرگداشت شهدای امنیت در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4095494
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

مراسم بزرگداشت شهدای امنیت در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در شامگاه پنج‌شنبه، 12 آبان‌ماه در خرم‎آباد خبر داد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانحجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با تسلیت شهادت زائران آستان مقدس شاهچراغ(ع) شیراز، اظهار کرد: حادثه تروریستی بارگاه منور شاهچراغ(ع) بار دیگر چهره ددمنشانه استکبار جهانی و تکفیری‌ها را که سال‌هاست مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند، نشان داد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل ناتوانی در برابر اراده، قدرت و افتخارات ایران اسلامی از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و به چنین اقدامات پلیدی متوسل می‌شوند، ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهدای امنیت نیروی انتظامی و سپاه لرستان که در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند و شهدای بارگاه منور شاهچراغ(ع) در لرستان برگزار می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه این مراسم، پنج‌شنبه، ۱۲ آبان، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم‌آباد با حضور مردم متدین و ولایت‌مدار و مسئولان برگزار می‌شود، ادامه داد: در برگزاری این مراسم نیروی انتظامی، سپاه و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha