۱۰۴ بیمار کرونایی درمراکز درمانی لرستان بستری هستند
کد خبر: 4094412
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

۱۰۴ بیمار کرونایی درمراکز درمانی لرستان بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شناسایی دو بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان، گفت: در حال حاضر ۱۰۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا هم بستری هستند.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، سوم آبان در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته هیچ بیمار کرونایی در لرستان فوت نکرد و دو بیمار جدید کرونایی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با شناسایی بیماران جدید، آمار قطعی مبتلایان به کرونا در لرستان به ۲۲۶ هزار و ۵۵۹ نفر افزایش یافته است، افزود: از ابتدای شیوه کرونا تاکنون دو هزار و ۹۰۴ لرستانی قربانی ویروس کرونا شده‌اند.

کوشکی با بیان اینکه در مراکز درمانی لرستان ۱۰۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری است، اضافه کرد: خرم‌آباد و سلسله در شرایط نارنجی قرار دارند، وضعیت کرونایی در بروجرد، کوهدشت، پلدختر و چگنی زرد است و دورود، دلفان، الیگودرز، ازنا و رومشکان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha