۱۳۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان بستری هستند
کد خبر: 4093594
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

۱۳۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شناسایی یک مورد ابتلای جدید کرونایی در لرستان، گفت: ۱۳۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، ۳۰ مهر در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته یک بیمار کرونایی در لرستان شناسایی شد و در این مدت خوشبختانه هیچ بیمار کرونایی فوت نکرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۰ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون دو هزار و ۹۰۴ لرستانی قربانی کرونا شده‌اند.

کوشکی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۶ هزار و ۵۳۱ لرستانی به طور قطعی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، اضافه کرد: دو شهرستان خرم‌آباد و سلسله از شرایط زرد کرونایی به نارنجی تغییر رنگ دادند.

وی ادامه داد: وضعیت کرونایی در شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت، پلدختر و چگنی همچنان زرد است و شهرستان رومشکان از وضعیت زرد خارج و به شرایط آبی تغییر رنگ داد، همچنین چهار شهرستان دورود، دلفان، الیگودرز و ازنا در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha