بانک اطلاعاتی بانوان لرستان تهیه می‎شود
کد خبر: 4092711
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

بانک اطلاعاتی بانوان لرستان تهیه می‎شود

به همت امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بانک اطلاعاتی بانوان استان لرستان تهیه می‎شود.

تفاهم نامه همکاریبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌منظور توان‌افزایی و ارتقای شغلی دانش‌آموختگان زن و زنان سرپرست خانوار در راستای ایجاد اشتغال پایدار، تفاهم‌نامه همکاری بین امور بانوان و خانواده استانداری و مرکز رشد واحدهای فناور جهاددانشگاهی لرستان امضا شد.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و گسترش همکاری‌ها و مشارکت و بهره‌گیری از امکانات، منابع، توانمندی‌های علمی، تخصصی و اجرایی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، پژوهشی، مشاوره، اشتغال و کارآفرینی منعقد شده است.

همکاری در انجام پژوهش‌ها و پیمایش‌های مورد نیاز به حوزه زنان و خانواده، توان‌افزایی و ارتقای شغلی دانش‌آموختگان زن و زنان سرپرست خانوار(برنامه جامع هدایت شغلی، ایجاد چرخه اشتغال پایدار از حلقه آموزش تا عرضه و فروش محصولات) از محورهای همکاری است.

یکی از محورهای همکاری، مشارکت در برگزاری نشست‌های تخصصی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات گفت‌وگوی ملی خانواده، گفت‌وگوی بین نسلی و توان‌افزایی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بانوان و خانواده است.

این تفاهم‌نامه همکاری بین امور بانوان و خانواده استانداری و مرکز رشد و واحدهای فناور جهاددانشگاهی لرستان به مدت دو سال امضا شده است که بر این اساس امور بانوان و خانواده استانداری لرستان پیگیر تنظیم جامعه آماری و بانک اطلاعاتی بانوان در استان لرستان است.

 

انتهای پیام
captcha