دشمن به‌دنبال نابودی منابع آبی کشور است
کد خبر: 4087817
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

دشمن به‌دنبال نابودی منابع آبی کشور است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه موضوع آب یک موضوع بسیار حساس است و دشمن در این زمینه هم به‌دنبال نابودی منابع آبی کشور است، گفت دشمن از راه‌های گوناگون تلاش می‌کند به تنش‌ها و کمبودهای آب دامن بزند و آنها را در جهت مقصود شوم خود هدایت کند،

داریوش حسن‌نژد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست راهکارهای رفع مسائل و چالش‌های آب استان لرستان با  شرکت کارشناسان آب منطقه‌ای استان لرستان و متخصصان دانشگاه لرستان، امروز، دوم مهرماه در سالن جلسات شهیدمیربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

داریوش حسن‌نژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان در این نشست با بیان اینکه دشمن با روش‌های مختلف به‌دنبال آسیب به کشور است، گفت: موضوع آب یک موضوع بسیار حساس است و دشمن در این زمینه هم به‌دنبال نابودی منابع آبی کشور است.

وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های گوناگون تلاش می‌کند به تنش‌ها و کمبودهای آب دامن بزند و آنها را در جهت مقصود شوم خود هدایت کند، خواستار تداوم همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان تشد.

حسن‌نژاد اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان آماده است در زمینه‌هایی همچون فرصت‌های مطالعاتی مسئله‌محور، همکاری‌های خود با دانشگاه لرستان را گسترش بدهد.

وی با بیان اینکه در زمینه‌های متعدد مدیریت منابع آب، اساس کار این است که رویکردهای علمی و تحقیقاتی کاربردی را گسترش بدهیم، گفت: دانشگاه لرستان و شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان بایستی با همدیگر همکاری بیشتری داشته باشند تا چالش‌های آبی استان با رویکردهای علم‌محور، کاهش یابد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان نیز در این نشست، ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس، در سخنانی با بیان اینکه امنیت و پیشرفت‌های ایران اسلامی، مرهون جانفشانی‌های شهدای سرافراز است، باتوجه به حوادث اخیر کشور، خواهان هوشیاری بیشتر همه اقشار جامعه به‌ویژه دانشگاهیان در برابر نقشه‌های شوم دشمن و استکبار جهانی شد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به‌دنبال نابودی باورهای دینی مردم براساس شگردهای جنگ نرم است، اضافه کرد: ملت ایران اسلامی همیشه با پیروی کردن از رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه و اتحاد و انسجام داخلی توانسته است بر انواع توطئه‌های دشمن، چیره شود.

رئیس دانشگاه لرستان برگزاری این‌گونه نشست را یک اقدام مهم در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با سازمان‌های مختلف اجرایی استان دانست و اظهار کرد: این‌گونه نشست‌ها بایستی خروجی‌های عینی و مدون برای کاستن از نظام مسائل استان لرستان داشته باشند.

نظری گفت: مسئله‌محوری و بهره‌مندی از نظرات اساتید و نظام نخبگانی استان به‌ویژه هیئت‌های اندیشه‌ورز، می‌تواند مسائل و چالش‌های مختلف استان را رفع کند یا کاهش دهد.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز در دانشگاه لرستان ظرفیت‌های علمی اثرگذاری هستند که بایستی از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود، افزود: مشکلات و چالش‌های مختلف استان لرستان با تقویت همکاری بین نظام نخبگانی دانشگاهی استان با سازمان‌ها و ادارات استان، رفع می‌شوند.

 

انتهای پیام
captcha