لیدرهای اغتشاشات اخیر به اشد مجازات برسند
کد خبر: 4087709
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

لیدرهای اغتشاشات اخیر به اشد مجازات برسند

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه پلیس ما مظلوم است و قانون را اجرا می‌کند، اظهار کرد: مسئولان امنیتی و اطلاعاتی به لیدرهای آشوب‌ها و کسانی که آتش بیار معرکه و دست پروده دشمن هستند و جوانان را برای اغتشاش تحریک می‌کنند رحم نکنند و به اشد مجازات برسند.

حرکت خودجوش مردم بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام‌جمعه بروجرد امروز، دوم مهر در حرکت خودجوش مردم ولایتمدار بروجرد در محکوم کردن هتک حرمت به مقدسات که از میدان رازان تا میدان تختی برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا یکی از دشمنان ما بوده که تاکنون به کشورهای زیادی تجاوز کرده و کارنامه آمریکا بسیار سیاه است.

وی با بیان اینکه رژیم عربستان نیز یک رژیم نوکرصفت است که ترامپ از او به‌عنوان گاو شیرده نام می‌برد، افزود: عربستان در یک روز ۸۱ جوان را که اعتراض مسالمت‌آمیز داشتند را گردن زد.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز کسانی دم از حقوق زنان می‌زنند که در دنیا جنایت‌های زیادی را انجام داده‌اند درحالی‌که زنان ایرانی الگویی برای همه بانوان هستند، اضافه کرد: این روزها به بانوان اندکی که روسری از سر می‌کشند و با دین خدا دشمنی می‌کنند اخطار داده می‌شود که با آنها برخورد خواهد شد چون همه ما پشتیبان امربه‌معروف و نهی از منکر هستیم و اجازه داده نمی‌شود در کشوری که این‌ همه شهید داده این اقدام و هنجارشکنی‌ها صورت گیرد.

وی گفت: به خانواده‌هایی که جوانان آنها ناخواسته تحت‌تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته‌اند هشدار داده می‌شود که مراقب باشند که اگر این جوانان در میدان اعتراضات و اغتشاشات باشند مجازات خواهند شد و ممکن است به دست خائنان کشته شوند.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: پلیس ما مظلوم است و قانون را اجرا می‌کند، ما انقلاب کردیم و همین سبب دشمنی دشمنان شده است چراکه با پیروزی انقلاب و پیشرفت ایران، آن‌ها رسواشده و رو به افول هستند.

حسینی اظهار کرد: مسئولان امنیتی و اطلاعاتی به لیدرهای آشوب‌ها و کسانی که آتش بیار معرکه و دست پروده دشمن هستند و جوانان را برای اغتشاش تحریک می‌کنند رحم نکنند و به اشد مجازات برسند.

جمهوری اسلامی یک انقلاب با توان بالای نظامی و راهبردی است

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، اظهار کرد: دشمنان به بهانه مرگ مهسا امینی نظام و انقلاب را هدف قرار داده‌اند و نظام جمهوری اسلامی نیز با کسانی که اقدام به اغتشاش و آشوب می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سال‌ها پیش در چنین ایامی صدام به همراه ۵۴ کشور به ایران حمله کرد و انقلاب اسلامی ایران را که هیچ‌گونه دفاعی نداشت را مورد حمله قرار دادند، در واقع دشمنان قصد داشتند که انقلاب را ساقط کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه امروز دیگر دوران بزن در رو گذشته است، خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران یک انقلاب با توان بالای نظامی و راهبردی است.

گودرزی اضافه کرد: امروز توان بازدارندگی ایران اسلامی به‌قدری بالا رفته است که دشمنان توان مقابله را ندارند و می‌خواهند با ایجاد اخلال در نظم و امنیت ضربه بزنند که مطمئن باشند به هدف‌شان نخواهند رسید.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای عقلانیت بنا شده و امنیت دختران و زنان برای نظام بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام
captcha