520 هزار دانش‌آموز البرزی به مدرسه رفتند
کد خبر: 4087590
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

520 هزار دانش‌آموز البرزی به مدرسه رفتند

520 هزار دانش‌آموز البرزی، با نواختن زنگ مهر، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

آغاز سال تحصیلی

به گزارش ایکنا از البرز، آیین متمرکز استانی آغازسال تحصیلی جدید به صورت متمرکز استانی روز شنبه دوم مهرماه در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) و حضرت طاهره(س) شهرستان چهارباغ با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

امروز دانش‌آموزان البرزی با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و بستن سربندهای یا امام حسین(ع)، یا حضرت زینب(س)، یا حضرت ابوالفضل(ع)، یا امام رضا(ع) در سنگر علم و دانش یاد امام و شهدا به‌ویژه شهدای مقاومت از جمله سرداردل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه سال تحصیلی جدید در کنارحفظ سلامتی دانش‌آموزان موضوع مهم مسائل تربیتی و کیفیت آموزشی است، افزود: از اولیای دانش‌آموزان درخواست می‌کنیم مراقب فرزندانشان دراین شرایط خاص از نظر مسائل تربیتی و آموزشی باشند.

وی با بیان اینکه نقشه راه ما درآموزش و پرورش درسال تحصیلی جدید براساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب با محوریت گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین است، افزود: هر کار صحیحی نیازمند بنیاد و طرحی قوی است و باید چارچوب خاص و نقشه راه داشته باشد تا مسیر رشد را طی کند و سند تحول بنیادین، نقشه راه آموزش‌وپرورش است.

این مسئول اعتقاد مدیران آموزش‌وپرورش را به سند تحول بنیادین ضروری دانست و گفت: راه موفقیت نظام تعلیم و تربیت ما در اجرای صحیح این سند است و مدیران به‌عنوان افسران اجرای این سند در مدارس هستند که می‌توانند زمینه تبدیل آن را به گفت‌وگو و فرهنگ عمومی فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha