زنگ ملی «ایثار» در مدارس البرز نواخته می‌شود
کد خبر: 4086211
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

زنگ ملی «ایثار» در مدارس البرز نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش‌ و پرورش البرز از نواخته‌ شدن زنگ ملی ایثار در مدارس استان خبر داد و گفت: مهم‌ترین رویکرد وزارت آموزش‌ و پرورش در سال تحصیلی جدید، آموزش حضوری است که ان‌شا‌ءالله با حضور دانش‌آموزان، شاهد بازگشایی شاداب و با نشاط مدارس خواهیم بود.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: به‌منظور آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید، رفع نواقص و چالش‌های احتمالی، به‌صورت همزمان، مانور بازگشایی روز دوشنبه، ۲۸ شهریورماه در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن «غنچه‌ها و شکوفه‌ها» ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی و پایه اول ابتدایی، چهارشنبه، ۳۰ شهریورماه در کلیه مدارس ابتدایی و شنبه، دوم مهرماه مراسم بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش البرز بیان کرد: مراسم بازگشایی مدارس به‌صورت نمادین در مرکز استان و شهرستان‌ها و مناطق با حضور مسئولان استانی و شهرستان، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، دانش‌آموزان، اولیای دانش‌آموزان، فرهنگیان و عوامل اجرایی و آموزشی، برگزار و زنگ ملی ایثار در مدارس نواخته می‌شود.

وی ساماندهی نیروی انسانی، سازماندهی معلمان، تغییر دوره، نقل و انتقالات فرهنگیان، ساماندهی فضاهای آموزشی، تجهیزات و آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی از نظر نظافت، آراستگی و شاداب‌سازی را از اقدامات اداره‌کل آموزش و پرورش استان برای استقبال از سال تحصیلی جدید برشمرد و افزود: مهم‌ترین رویکرد وزارت آموزش‌ و پرورش در سال تحصیلی جدید، آموزش حضوری است که ان‌شا‌ءالله با حضور دانش‌آموزان، شاهد بازگشایی شاداب و با نشاط مدارس خواهیم بود.

حجرگشت در پایان با تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با توجه به تقارن آخرین روزهای ماه صفر با بازگشایی مدارس، از مدیران مدارس خواست که ویژه برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید را متناسب با این ایام و با لحاظ شئونات و تکریم مناسبت‌های پیش‌رو برگزار کنند.

انتهای پیام
captcha