آمادگی مراکز آموزش عالی چهارمحال‌و‌بختیاری ارزیابی می‌شود
کد خبر: 4085595
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
در آستانه سال‌ تحصیلی جدید

آمادگی مراکز آموزش عالی چهارمحال‌و‌بختیاری ارزیابی می‌شود

به‌ منظور سنجش آمادگی مراکز آموزش عالی استان چهارمحال‌و‌بختیاری، بازدیدی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان انجام شد.

بازدید معاون استاندار از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

به‌ گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، امروز، 23 شهریورماه به‌منظور سنجش آمادگی مراکز آموزش عالی استان چهارمحال‌و‌بختیاری، بازدیدی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری انجام شد و این سرکشی‌ها تا آغاز سال تحصیلی ادامه دارد.

محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزشی صورت بگیرد، اظهار کرد: تمهیدات لازم صورت بگیرد تا بازگشایی دانشگاه با کمترین مشکل انجام شود.

وی افزود: تلاش شود تا امکانات مورد نیاز برای خوابگاه‌های دانشجویی، سلف سرویس، کلاس‌های درس، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و ... فراهم شود تا شاهد نارضایتی دانشجویان نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان با تأکید بر اینکه باید بستری برای ارتقای سطح علمی دانشجویان در مراکز دانشگاهی فراهم شود، بیان کرد: همچنین موضوعات فرهنگی در کنار مسائل آموزشی مورد توجه قرار بگیرد، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی فعال شوند.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: اگر مشکلی برای اسکان دانشجویان در خوابگاه وجود دارد، این مسئله به روش‌های مختلف مدیریت شود تا دانشجویان با مشکل مواجه نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: با یک نظارت مستمر و پیش‌بینی تمامی مشکلات در حوزه‌های آموزشی در دانشگاه‌ها حل شود.

وی در پایان تأکید کرد: باید فعالیت علمی دانشگاه‌ها به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان حرکت کند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این حوزه فعالیت‌های مؤثر داشته است که باید بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha