جشن «غنچه‌ها و شکوفه‌ها» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4084970
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

جشن «غنچه‌ها و شکوفه‌ها» در کردستان برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید در مدارس استان خبر داد و گفت: جشن «غنچه‌ها و شکوفه‌ها» همزمان با سراسر کشور 31 شهریور‌ماه برگزار می‌شود.

جشن غنچه‌ها

طیب سالاروندیان، معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: تمام تلاش‌ها به منظور بازگشایی مطلوب و با‌نشاط مدارس صورت گرفته است.

وی از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید در مدارس استان خبر داد و افزود: همزمان با سراسر کشور جشن «غنچه‌ها و شکوفه‌ها» در روز پنج شنبه 31 شهریور‌ماه و مراسم بازگشایی مدارس دوم مهرماه 1401 در مدارس برگزار و سال تحصیلی جدید رسماً آغاز خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از تهیه تجهیزات مورد نیاز مدارس در سه مرحله خبر داد و بیان کرد:برای تجهیز هنرستان‌های استان نیز مبلغ 10 میلیارد تومان اختصاص و در حال توزیع است.

وی در پایان حدود انتظارات آموزش‌و‌پرورش از اعضای شورا و دستگاه‌های مختلف به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید را تبیین کرد و یادآور شد: انتظار داریم فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداری‌ها، راهنمایی و رانندگی، صدا و سیمای مرکز کردستان، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و کلیه دستگاه‌های فرهنگی کمک کنند تا این برنامه مهم و ملی با شور و نشاط در مدارس انجام و آموزش حضوری دانش‌آموزان آغاز شود.

انتهای پیام
captcha