دهم مرداد؛ آخرین مهلت تکمیل و تحویل فرم بانک اطلاعاتی خبرنگاران البرز
کد خبر: 4074641
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

دهم مرداد؛ آخرین مهلت تکمیل و تحویل فرم بانک اطلاعاتی خبرنگاران البرز

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه دهم مردادماه آخرین مهلت تکمیل و تحویل فرم بانک اطلاعاتی خبرنگاران این استان است، گفت: اطلاعات ثبت‌ شده در این بانک اطلاعاتی، مبنای برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در حوزه رسانه خواهد بود.

سعید جابری انصاری سرپرست اداره‌کل ارشاد البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری‌انصاری، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: چندی قبل فراخوان و فرمی منتشر شد که طی آن از اصحاب خبر و رسانه البرز دعوت کردیم تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل، فرم را بارگیری و تکمیل کرده و مشخصات خود را در این بانک اطلاعاتی، ثبت و درج کنند.

وی افزود: بر همین اساس به‌منظور تکمیل حداکثری اطلاعات فعالان رسانه‌ای البرز، مقرر شد تا امکان ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه، 10 مرداد برقرار و تمدید شود.

جابری‌انصاری گفت: بر همین مبنا از کلیه فعالان در عرصه رسانه البرز، که هنوز فرم بانک اطلاعاتی خبرنگاران و اهالی رسانه استان را دریافت، تکمیل و ارسال نکرده‌اند، دعوت می‌کنیم که نسبت به مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل و پرینت و تکمیل فرم ثبت‌نام، اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه به‌مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار برنامه‌ریزی که برای گرامیداشت این روز در حال انجام است، اضافه کرد: اطلاعات واصله از رسانه‌ها و خبرنگاران مورد مبنا و برنامه‌ریزی‌های آتی همکاران ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خواهد بود و از همین رو ارائه و درج اطلاعات خبرنگاران برای برگزاری هرچه بهتر و مناسب‌تر آئین گرامیداشت روز خبرنگار، ضروری است.

انتهای پیام
captcha