کارگاه‌های ‌آموزشی «رازهای خوشبختی»‌ در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4073448
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
ویژه طلاب؛

کارگاه‌های ‌آموزشی «رازهای خوشبختی»‌ در لرستان برگزار می‏‌شود

سلسله ‌کارگاه‌های آموزشی «مهارت‌افزایی خانوادگی و رازهای خوشبختی زوجین»‌ ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار می‏‌شود.

برگزاری کارگاه‌های ‌آموزشی «رازهای خوشبختی»‌ در لرستان به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان، استحکام بنای ‌مقدس‌ خانواده به عنوان رکن اساسی هر جامعه و نقطعه آغازین زندگی اجتماعی انسان و نخستین کانون ‌تمدن ‌و‌ آرامش بشر بسیار مهم است زیرا از نگاه اسلام، خانواده یکی از نهادهای زیر‌بنایی هستی و از ساختارهای اصلی جامعه است و پیشرفت اجتماعی جامعه ‌مطلوب با خانواده‌ مطلوب شکل می‌گیرد. 

خانواده سلول اصلی جامعه است که سلامت‌سازی ‌خانواده یکی از وظایف بنیادین حوزه‌های علمیه است و با توجه به تاکیدات دینی بر کارکردهای خانواده و نقش ‌زنان در تحکیم و تعالی این نهاد مقدس و کاهش‌ بزه‌های اجتماعی، به همین منظور معاونت فرهنگی مدیریت استان لرستان با حمایت اداره زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و معاونت امور اجتماعی استانداری در نظر دارد کارگاه‌های مهارت‌افزایی را با هدف کاهش‌ تعارضات‌ در‌ خانواده با عنوان «کارگاه‌های مهارت‌افزایی خانوادگی  و رازهای خوشبختی» در فصل تابستان در سراسر مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار کند.

مدرسان این کارگاه آموزشی مشاوران فعال حوزه‌های علمیه استان  لرستان و مخاطبان آن نیز طلاب متأهل و مبلغات فعال در عرصه زن و خانواده هستند.

مدت زمان اجرای این کارگاه‌های آموزشی در مردادماه جاری و مکان برگزاری نیز حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha