میزبانی 700 محله البرز از جشن‌های عید غدیر
کد خبر: 4071719
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

میزبانی 700 محله البرز از جشن‌های عید غدیر

دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس البرز در ۷۰۰ محله این استان عید غدیر خم را با شعار«غدیر قلب هستی» جشن گرفتند.

جشن‌های عید غدیر

به گزارش ایکنا از البرز مجتبی فریدونی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز، روز دوشنبه، 27 تیرماه در جشن عید غدیر که در دانشکده کشاورزی کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ولایت یعنی با حضرت علی(ع) همرنگ شویم و دستورات و رفتار آن حضرت را در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بندیم.

وی افزود: هرکسی نسبت به یک شخص محبت پیدا کند، تابع و همراه او می‌شود. ما نیز اگر محب امیرالمومنین(ع) هستیم باید تابع و پیرو آن حضرت باشیم. اهمیت مساله غدیر را نیز می‌توان در بیان و قلم بزرگان تشیع دید که در همه آنها بر انتشار و بزرگداشت پیام حادثه و اتفاق غدیر تاکید شده است.

این مسئول با بیان اینکه دهه ولایت فرصت ارزشمندی برای معرفی ارزش‌ها به نسل جوان و آشنایی آنها با فرهنگ غدیر و سیره امام علی(ع) است، خاطرنشان کرد: به همین منظور برنامه‌های فرهنگی ویژه آشنایی دانش‌آموزان با غدیر در سطح محلات استان البرز از روز گذشته آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

فریدونی، ویژه برنامه‌های دانش آموزی عید غدیر را شامل سونامی سرود انصاری‌ها، شهر شادی، مرد میدان در رکاب مولا، برپایی ۱۱۰ غرفه غدیری، جشن بزرگ غدیر قلب هستی و اطعام بهشتی برای ۵۰ هزار نفر از محبان مولا ذکر کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز، با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین همایش دوچرخه سواری دانش‌آموزان البرزی ضمن رعایت پروتکل بهداشتی ساعت ۱۵ برگزار شد، تصریح کرد: این برنامه با شعار«در مسیرعلوی، در رکاب مولا» به همراه شهربازی، سینما و جشن بزرگ غدیر درکرج برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان به مناسبت دهه امامت و ولایت طراحی و تولید پوستر، روزنامه‌دیواری، تیزر، نماهنگ، فیلم کوتاه، عکس نوشت، رادیو، فتوکلیپ، کلیپ کوتاه، فعالیت‌های ابتکاری، مستند، اینفوگرافی، نشریه الکترونیک، موشن‌گرافی، دلنوشته، برنامه تلویزیونی و پادکست را در دستور کار تیمی خود قرار دادند.

انتهای پیام
captcha