آمادگی ۲۵۰ مرکز نیکوکاری لرستان برای دریافت نذورات عید قربان
کد خبر: 4069672
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

آمادگی ۲۵۰ مرکز نیکوکاری لرستان برای دریافت نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: هم‌زمان با عید قربان، ۲۵۰ پایگاه مرکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی هستند.

جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز، ۱۸ تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک به نیازمندان را در استان جمع‌آوری شد، اظهار کرد: این میزان کمک در اعیاد عید قربان صرف خریداری و ذبح گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان لرستان شد.

وی با بیان اینکه امسال جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک در ایام عید قربان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: مراکز کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان یادآور شد: ۲۵۰ پایگاه مرکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آمادگی دریافت کمک‌های مردمی را دارند.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه افرادی که به صورت مشارکتی یا نقدی نیز می‌خواهند کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۶ *۸۸۷۷* اقدام کنند، خاطرنشان کرد: گوسفند خریداری شده با این مبالغ پس از ذبح به فوریت و در کوتاه‌ترین زمان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha