فرزندان شهدا به سمت کارآفرینی هدایت شوند
کد خبر: 4069178
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۹

فرزندان شهدا به سمت کارآفرینی هدایت شوند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم‌اکنون وام‌های کارآفرینی فراوان است، گفت: در حوزه فنی حرفه‌ای و کارآفرینی باید فرزندان ایثارگران را هدایت کرد چراکه با این اقدام به اشتغال جامعه هدف کمک می‌شود.

عباس گودرزی، نماینده بروجرد در مجلسبه گزارش ایکنا از لرستان، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که چهارشنبه، ۱۵ تیر برگزار شد، با بیان اینکه بحث اشتغال جامعه ایثارگر از اولویت‌های مهم بوده و در این زمینه هولدینگ کوثر ظرفیتی مؤثر است، به اهمیت مسکن خانواده شهدا و ایثارگر اشاره کرد و گفت: ۹ هزار واحد مسکونی در شهرک صنایع دفاع وجود دارد که تصمیم گرفته شده به عنوان یک شهر جدید در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گیرد و خانواده ایثارگران از این ظرفیت استفاده نمایند.

وی افزود: با همکاری با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به صورت مستمر برنامه دیدار با خانواده شهدا برگزار و در جهت بررسی و حل مسائل و مشکلات آنان اقدام می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه هم‌اکنون وام‌های کارآفرینی فراوان است، ادامه داد: در حوزه فنی حرفه‌ای و کارآفرینی باید فرزندان ایثارگران را هدایت کرد و با این اقدام به اشتغال جامعه هدف کمک می‌شود.

خادم شهدا و ایثارگران هستیم

مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه همه ما مدیون و مرهون خون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم، افزود: اگر بخواهیم جامعه ایثارگری را غنی کنیم، باید برای آن کار ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما خودمان را خادمان شهدا و ایثارگران می‌دانیم و در عرصه خدمت به جامعه ایثارگری از ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد، اضافه کرد: با روحیه مردمی در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف کارها به خوبی پیش می‌رود و در این راستا همکاری و تعامل نهادها ضروری است.  

توجه به بحث مسکن خانواده شهدا و ایثارگر

مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست بر ضرورت توجه به بحث مسکن خانواده شهدا و ایثارگر تأکید کرد و گفت: رفع مشکل مسکن جامعه هدف باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.  

یحیی ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان نیز در این نشست، اظهارکرد: همه ما در جهت رفع مشکلات حوزه بنیاد شهید موظف هستیم گام‌های اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر به عنوان اولویت اول باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در این راستا لازم است که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.  

ابراهیمی به پرداخت وام‌های کارآفرینی اشاره کرد و گفت:  باید فرزندان شهدا و ایثارگر را به انجام کارهای تولیدی تشویق نماییم.

حجت‌الاسلام محمدضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، گفت: همکاری و تعامل برای رفع مشکلات جامعه هدف در اولویت قرار دارد و مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر باید به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha