برنامه‌های ویژه بزرگداشت اقامه اولین نمازجمعه در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4068639
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۳

برنامه‌های ویژه بزرگداشت اقامه اولین نمازجمعه در لرستان اعلام شد

دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی اقدام به برگزاری جشنواره و مسابقات فرهنگی، هنری، ادبی و قرآنی به‌مناسبت گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نمازجمعه در هشت رشته کرده است.

اعلام برنامه‌های ویژه بزرگداشت اقامه اولین نمازجمعه در لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد با مشارکت استانداری لرستان، امور نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد، اداره‌کل آموزش و پرورش استان و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی لرستان اقدام به برگزاری جشنواره و مسابقات فرهنگی، هنری، ادبی و قرآنی به‌مناسبت گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در هشت رشته نقاشی، شعر، سفالگری، خوشنویسی، عکاسی، کتابخوانی تفسیر سوره مبارکه جمعه، فرازخوانی قرآنی و خاطره‌نویسی با موضوع نمازجمعه ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کرده است.

آخرین مهلت شرکت در تمامی جشنواره‌ها و مسابقات مذکور تا روز پنجشنبه، 30 تیرماه جاری اعلام شده است و هر نفر می‌تواند به دلخواه، حداکثر در دو  رشته شرکت کند.

این جشنواره‌ها و مسابقات ویژه استان لرستان است که پوستر هر رشته به‌صورت جداگانه در فضای مجازی بارگذاری و منتشر خواهد شد و اسامی دبیرخانه جشنواره‌ها و مسابقات همراه با شماره تلفن پاسخگویی جهت کسب اطلاعات بیشتر و با راهنمایی‌های لازم نیز متعاقباً اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نیمه اول مردادماه امسال همایش گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نمازجمعه با حضور مسئولان استان برگزار و از برگزیدگان کلیه جشنواره‌ها و مسابقات با اهدای لوح سپاس و هدایایی ارزنده از طرف نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد، تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha