نیازمند هم‌افزایی آحاد جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان هستیم
کد خبر: 4068611
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

نیازمند هم‌افزایی آحاد جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش خواستاری همکاری تمام آحاد جامعه اعم از خانواده‌ها، فرهنگیان و دانش‌آموزان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی میان دانش‌آموزان شد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 13 تیرماه در آیین اختتامیه مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم این استان گفت: با توجه به اینکه بیش از دو سال دنیا و به طبع آن جامعه ما درگیر بیماری کرونا بودند و فعالیت‌های آموزشی ما از طریق فضای مجازی صورت می‌گرفت، طبعاً آسیب‌های اجتماعی نو و جدیدی وارد گردانه زندگی ما شده است.

وی افزود: لازم است که ب خانواده‌ها، فرهنگیان و دانش‌آموزان دست به دست هم دهیم و با هم‌افزایی همه آحاد جامعه، آسیب‌های اجتماعی را در دانش‌آموزان به حداقل برسانیم.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: ترویج شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و مبارزه با اعتیاد و سوء مصرف مواد  مخدر و آسیب‌های اجتماعی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است که امسال به طور خاص بر مسئله اعتیاد تاکید ویژه‌ای داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای راهکار 1/8 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش طراحی شده است، افزود: جشنواره مذکور در سه بخش کلی خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌های الگو و ابتکارات جامعه‌محور برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha