رقابت ۲۱۰ نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن ارتش
کد خبر: 4068345
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

رقابت ۲۱۰ نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن ارتش

مدیر دارالقرآن قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ لرستان از شرکت ۲۱۰ نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش در لرستان خبر داد.

مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن خانواده‌‌های کارکنان ارتش در لرستاناسلام بلواسی، مدیر دارالقرآن قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن جنوب غرب نیروی زمینی ارتش ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش به میزبانی لرستان، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی تیپ ۲۸۴ شهید فتح‌الهی خرم‌آباد به مدت دو روز طی روزهای ۱۱ و ۱۲ تیرماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در سه بخش همسران کارکنان، فرزندان دختر و فرزندان پسر برگزار شد، گفت: در این مرحله شرکت کنندگان در رشته‌های حفط یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و ۲۵ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل با هم به رقابت پرداختند.

بلواسی اضافه کرد: در این دوره از ظرفیت اساتید قرآنی استان مانند عزت‌الله گوشه‌ای، علی‌حسین قائدرحمت، سیدعباس پورهاشمیان و سیدمحمد شاهرخی و سه نفر از اساتید قرآنی بانوان استفاده شد.

مدیر دارالقرآن قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ لرستان با تأکید بر اینکه از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۰ نفر از بانوان حضور داشتند، اضافه کرد: در این دوره ۸۰ نفر به مرحله سراسری نیرویی زمینی ارتش که ۲۵ تیر به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، راه پیدا کردند.

انتهای پیام
captcha