برگزاری کارگاه‌های نقاشی و خوشنویسی با موضوع «شهید بهشتی» در لرستان
کد خبر: 4067496
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

برگزاری کارگاه‌های نقاشی و خوشنویسی با موضوع «شهید بهشتی» در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان برگزاری کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، ساخت نشریه دیواری با موضوع شخصیت شهید بهشتی، قصه‌گویی داستان‌هایی از زندگی شهید بهشتی، شعر و دلنوشته‌های ادبی به مناسبت هفته قوه قضائیه در مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.

محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان سه‏‌شنبه، هفتم تیر در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در خرم‎آباد در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های کانون لرستان در هفته قوه قضائیه، گفت: در این هفته مربیان مراکز، این واقعه تاریخی و پیامدهای این اتفاق، ابعاد مختلف زندگی شهید بهشتی به عنوان یکی از برجسته‌ترین نیروهای انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

وی افزود: نمایشگاهی از آثار برتر نقاشی مربیان کانون از سراسر استان در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برپا شد و در این نمایشگاه بیش از 30 اثر در معرض دید عموم قرار گرفت.

محمدی اضافه کرد: مربیان مراکز سراسر استان در کارگاه‌های مختلف، شخصیت شهید بهشتی را به عنوان یک الگوی اخلاقی و فردی مبتکر و دلسوز که جان خود را در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کرد، معرفی کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، ساخت نشریه دیواری با موضوع شخصیت شهید بهشتی، قصه‌گویی داستان‌هایی از زندگی آن شهید مظلوم، شعر، دلنوشته‌های ادبی و... از دیگربرنامه‌های کانون دراین هفته بود.

لازم به ذکر است، در حال حاضر 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را به کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سراسر استان لرستان ارائه می‌دهند. 

انتهای پیام
captcha