توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در آزادشهر
کد خبر: 4064913
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در آزادشهر

۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی و احسان بین نیازمندان آزادشهری توزیع شد.

بسته های معیشتی و توزیع ان بین نیازمندان ازادشهریبه گزارش ایکنا از گلستان، 200 بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی و احسان با حضور امام جمعه آزادشهر و فرماندار روز گذشته، 27 خرداد بین نیازمندان آزادشهری توزیع شد.

امام‌جمعه آزادشهر ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) و گروه‌های جهادی گفت: در این رزمایش ۲۰۰ بسته معیشتی از طرف بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با همکاری گروه‌های جهادی در بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

وی با بیان‌اینکه ارزش هر بسته بیش از ۶۰۰ هزار تومان و جمعاً بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان خواهد بود، افزود: این اقدام خداپسندانه از ابتدای شیوع کرونا توسط گروه‌های جهادی در ایام‌های مختلف سال انجام شده و همچنان ادامه دارد که امیدواریم گامی مؤثر در جهت  کاهش مشکلات اقتصادی جامعه داشته باشیم.

امام‌جمعه آزادشهر نیز ضمن تأکید بر لزوم تبدیل کمک مؤمنانه به یک فرهنگ عمومی، مانند نذورات سایر ایام، این اقدام را گامی در ادامه راه امامان، انبیا و اولیا دانست.

فرماندار شهرستان آزادشهر نیز از دست‌اندرکاران رزمایش مواسات و همدلی و تأمین و توزیع کمک‌های مؤمنانه قدردانی و بر لزوم حمایت همه جانبه از چنین اقداماتی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha