دولت به وعده‌هایی که به مردم داده عمل کند
کد خبر: 4063206
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

دولت به وعده‌هایی که به مردم داده عمل کند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه یکی از القاب دولت سیزدهم صادق الوعد است و باید به وعده‌ها عمل کند، اظهار کرد: قرار بود چهار قلم از کالاها افزایش پیدا کند اما افزایش در کالاها بسیار است و مردم از دولت انتظار دارند قیمت‌ها را به سابق برگرداند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به تقوای الهی و حدود الهی، اظهار کرد: راه موفقیت در دنیا و آخرت ایمان، تقوا و عمل صالح است.

وی با اشاره به سخنان مؤمنان بهشتی و مجرمان جهنمی در آیه ۴۹ سوره کهف، گفت: اعمال انسان در چند کتاب ثبت می‌شود تا انسان بهانه‌ای برای انکار نداشته باشد در قرآن کریم به ثبت و ضبط اعمال توسط فرشتگان و گشوده شدن نامه اعمال اشاره شده است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های شخصی انسان در نامه و کتابی ثبت می‌شود، افزود: در آیه ۱۴ سوره اسراء آمده است که به انسان گفته می‌شود نامه اعمالت را بخوان و اینجاست که فریاد مجرمان جهنمی بلند می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری اینکه دومین کتاب و نامه‌ای که اعمال و فعالیت‌های انسان در آن ثبت می‌شود کتاب و نامه امت‌ها و ملت‌ها است کمااینکه هول و هراس قیامت انسان را زمین‌گیر می‌کند، اضافه کرد: سومین کتاب و نامه اعمال که کتابی عمومی و جامع است لوح محفوظ است کمااینکه در لوح محفوظ همه اعمال انسان‌ها از اولین تا آخرین در آن ثبت می‌شود.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری به سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) ولی‌نعمت فکری و معنوی ما ایرانیان و شیعیان است، وقتی امام رضا(ع) به ولیعهدی رسید همه فکر می‌کردند که چگونه آن حضرت با مأمون است اما بعد از پایان امامت امام رضا(ع) دیدند پیوند مردم با امامت گسترش پیدا کرده و مستحکم شد.

وی با اشاره به اینکه اگر امام رضا(ع) در بین ما بود، پاک‌ترین و زاهدترین افراد را به‌عنوان انصار خود انتخاب می‌کرد و باید کاری کنیم که از اعوان و انصار فرزند آن حضرت یعنی امام عصر(عج) باشیم، افزود: امام رضا(ع) در سال ۱۴۸ هجری در مدینه متولد شد به هدایت مردم پرداخت و اگر چه آن حضرت در مدینه بود اما در سراسر جهان آن حضرت را دوست داشتند و در شرق و غرب عالم حاجات خود را نزد ایشان می‌آوردند.

شاهرخی با تقدیر از خادمیاران رضوی در سطح استان لرستان که در راستای آموزه‌های رضوی تلاش و فعالیت‌های اجتماعی و دینی دارند، گفت: خادمیاران رضوی در استان در تمام صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم امام راحل(ره)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود به تبیین الگویی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان جمهوری اسلامی ارائه کرد پرداختند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه کارنامه هر کسی تابع تلاش اوست و هر جا با برنامه پیش رفتیم موفق بودیم، تصریح کرد: در لرستان بعد از اتمام جنگ تحمیلی هر جا با برنامه عمل کردیم قوی بودیم و مشکلات ناشی از ضعف‌هایی است که در گذشته بوده اما باید مراقب بود که دشمنان با استفاده از ضعف‌ها می‌خواهند بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه در بیان انتقادها نباید رخنه‌ای برای وجود دشمنان به وجود بیاید، افزود: فضای سرود ملی «سلام فرمانده» در کشور اجرا می‌شود و در استان ما نیز شنبه،21 خردادماه در خرم‌آباد اجرا می‌شود و این سرود به نوعی تنفر از کسانی است که در جشنواره فیلم کن به مقدسات توهین کردند و در یک معنا بیعت با امام زمان(عج) نائب آن حضرت است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه یکی از القاب دولت سیزدهم صادق الوعد است و باید به وعده‌ها عمل کند، اظهار کرد: قرار بود چهار قلم از کالاها افزایش پیدا کند اما مشاهده می‌شود که افزایش در کالاها زیاد است و دولتی که رئیس‌جمهور آن صادق الوعد است باید مانع افزایش دیگر کالاها باشد و مردم انتظار دارند قیمت‌ها را به سابق برگرداند.

نماینده ولی‌فقیه د لرستان با یادآوری اینکه لشگر ۸۴ خود را فدای ملت می‌داند بهترین فرزندان لرستان در ارتش و لشگر ۸۴ تقدیم انقلاب شدند، افزود: پادگان ۰۷ خرم‌آباد به فضایی فرهنگی برای استان تبدیل شود.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه حجاب و عفت بیانگر عفت و کرامت بانوی مسلمان است و بانوان لرستان متدین و مؤمن هستند، تصریح کرد: حجاب حفظ و مصونیت از آسیب‌ها و بیانگر عزت بانوی مسلمان است و اگر حجاب ناقص شود سبب آسیب‌های جبران‌ناپذیر است و عدم رعایت حجاب قابل قبول نیست.

انتهای پیام
captcha