حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین در لرستان به ۴۹ هزار نفر رسید
کد خبر: 4060451
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین در لرستان به ۴۹ هزار نفر رسید

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه یازده هزار و ۵۷۴ ایتام و محسنین لرستانی تحت حمایت حامیان قرار دارند، گفت: تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین در لرستان به ۴۹ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.

جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان شنبه، هفتم خرداد در جمع خبرنگاران، از اضافه شدن دو هزار حامی به جمع حامیان ایتام در لرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۲۰ حمایت‌کننده ایتام داشتیم که در قالب طرح اکرام ایتام،  پنج هزار و  ۸۵۰ نفر از ایتام و پنج هزار و ۵۷۰ نفر از محسنین را تحت حمایت خود قرار داده بودند.

وی با اشاره به کمک ۵۹۰ میلیارد ریالی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین، افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ابتدای سال قرار داشت و در این ماه گرایش مردم به نیکوکاری و دستگیری از مساکین و توجه به ایتام افزایش می‌یابد، قریب به دو هزار نفر به جمع حامیان ایتام در لرستان افزوده شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه با توجه به آنچه گفته شد آمار ایتام تحت حمایت در لرستان به پنج هزار و ۹۱۰ نفر و محسنین به پنج هزار و ۶۶۴ نفر افزایش پیدا کرده‌اند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون حامیان بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد ریال به ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و... آغاز شد، ادامه داد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص و ... اقدام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha