بستری بودن ۳۸ بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی لرستان
کد خبر: 4060214
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

بستری بودن ۳۸ بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه مجموع جان‌باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در لرستان به دو هزار و ۸۴۶ نفر رسیده است، گفت: در حال حاضر در مراکز درمانی لرستان ۳۸ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا بستری هستند.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، هفتم خرداد در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، با اشاره به شناسایی ۹ بیمار جدید کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در استان لرستان، گفت: خوشبختانه در این مدت هیچ بیمار کرونایی در لرستان فوت نکرد.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان قطعی به کرونا در لرستان به ۲۱۸ هزار و ۳۳۱ نفر افزایش یافت، افزود: مجموع جان‌باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در لرستان به دو هزار و ۸۴۶ نفر رسیده است.

کوشکی با بیان اینکه در مراکز درمانی لرستان ۳۸ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا بستری است، اضافه کرد: شهرستان‌های بروجرد، دورود، دلفان و الیگودرز در شرایط آبی کرونایی و شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، سلسله، پلدختر، ازنا، چگنی و رومشکان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha