رقابت ۹۹ بانوی طلبه لرستانی در مرحله استانی مسابقه حفظ قرآن
کد خبر: 4059534
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

رقابت ۹۹ بانوی طلبه لرستانی در مرحله استانی مسابقه حفظ قرآن

در مرحله استانی مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه استان لرستان ۹۹ نفر به رقابت پرداختند که ۴۱ نفر آنها موفق به کسب رتبه و امتیاز شدند.

رقابت ۹۹ بانوی طلبه لرستانی در مرحله استانی مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله مدرسه‌ای حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان به‌همت معاونت فرهنگی و تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان در مدارس علميه استان برگزار شد.

مرحله مدرسه‌ای این مسابقه قرآنی که تحت عنوان «مسابقات قرآنی در بهار قرآن» از تاريخ ۲۰ فروردين‌ماه الی دهم ارديبهشت‌ماه امسال برگزار و منتخبان مرحله مدرسه‌ای به مرحله استانی راه یافتند.

مرحله استانی این مسابقه قرآنی ويژه برگزيدگان مسابقات مرحله مدرسه‌ای نیز، بیستم ارديبهشت‌ماه امسال در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد که در مجموع ۹۹ نفر در این مرحله شرکت داشتند و از بین آنها ۴۱ نفر حائز رتبه شدند.

از مجموع ۴۱ نفری که حائز رتبه شدند ۲۸ نفر امتیاز ۱۰۰ الی ۱۱۰ را دریافت کردند و ۱۳ نفر نیز امتیاز ۹۰ الی ۱۰۰ را دریافت کردند.

منتخبان این مسابقه حفظ قرآن عبارت‌از سمیه مردی از بروجرد، کبری رفیعی از الشتر، راضیه عبداللهی از کوهدشت، سمیرا لک از دورود هستند که هر کدام یک قواره چادر مشکی دریافت کردند.

همچنین منتخبان بخش دوم که کارت هدیه یک میلیون ریالی دریافت کردند عبارت‌ از نرگس رشیدی از مدرسه فاطمیه خرم‌آباد، مریم نجفی از معصومیه خرم‌آباد، فاطمه محمدیان؛ از نورآباد، فرشته کریمی و فاطمه روستایی از بروجرد، حوا خرمی از پلدختر، زهرا ابدالی‌محمدی از معصومیه، زهرا ایزدگشسب از بروجرد، خدیجه فلاحی از دورود، سیده فاطمه موسویان‌اصل از الشتر، نسترن جهاندار و فاطمه حیدری از کوهدشت هستند.

انتهای پیام
captcha