لرستان در دامان گرد و غبار/ ادارات ساعت ۱۲ تعطیل می‌شوند
کد خبر: 4059327
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

لرستان در دامان گرد و غبار/ ادارات ساعت ۱۲ تعطیل می‌شوند

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به وضعیت خطرناک آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای لرستان، گفت: به‌دلیل شدت گرد و غبار در لرستان همه ادارات در این استان، ساعت ۱۲ امروز تعطیل می‌شوند.

لرستان در دامان گرد و غبار به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مهدی پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان امروز، سوم خرداد در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: به‌دلیل شدت گرد و غبار در لرستان همه ادارات در لرستان ساعت ۱۲ امروز تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شاخص هوا در خرم‌آباد ۳۱۲ و در وضعیت خطرناک است، افزود: همچنین دید افقی در کوهدشت و پلدختر ۳۰۰ متر، در نورآباد و الشتر ۴۰۰ متر، خرم‌آباد، درود، رومشکان و بروجرد ۵۰۰ متر، ازنا ۴۰۰۰ متر و الیگودرز ۷۰۰۰ متر گزارش شده است.

پازوکی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۷ روز ناسالم در استان ثبت شده است، اضافه کرد: به سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی توصیه می‌شود تا از تردد غیر ضرور در فضای باز اجتناب کنند.

یادآور می‌شود، پرواز شماره ۱۰۰۸-۱۰۰۷ شرکت هواپیمایی ماهان نیز امروز، سوم خرداد در مسیر تهران ـ خرم‌آباد ـ تهران به علت آلودگی شدید هوا و کاهش دید افقی لغو شد.

انتهای پیام
captcha