پیام تسلیت سرپرست ارشاد لرستان به‌مناسبت درگذشت «محمدحسین نظری»
کد خبر: 4058700
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

پیام تسلیت سرپرست ارشاد لرستان به‌مناسبت درگذشت «محمدحسین نظری»

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی درگذشت «محمدحسین نظری» قاری برجسته استان لرستان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سرپرست ارشاد لرستان به مناسبت درگذشت قاری لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی درگذشت محمدحسین نظری،  قاری برجسته استان لرستان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ: إِنَّ أَهْلَ اَلْقُرْآنِ فِی أَعْلَى دَرَجَةٍ مِنَ اَلْآدَمِیِّینَ؛ همانا اهالی قرآن در بلندترین درجات آدمیان هستند.

خبر درگذشت نابهنگام خادم‌المؤمنین و قاری برجسته قرآن کریم زنده‌یاد محمدحسین نظری موجب تأسف و تألم گردید.

ایشان در سال‌های کوتاه عمر با برکت خویش، خدماتی شایان و مؤثر را در عرصه فعالیت‌های قرآنی از خودش به یادگار نهاد تا نام نیک‌اش برای همیشه ماندگار شود.

اینجانب به نمایندگی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان، این ضایعه دردناک را به جامعه فعالان قرآن استان و خانواده معزی تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و علو درجات را مسئلت می‌نمایم.»

یادآور می‌شود، محمدحسین نظری، قاری و مبتهل لرستانی ظهر شنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در سن ۴۰ سالگی به‌دلیل ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان فیروزگر تهران دار فانی را وداع گفت.

این قاری جوان از اعضای گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی نور اهل‌ بیت و نجم‌الهدی استان لرستان بود و علاوه بر آن به‌عنوان معلم، مدرس و داور مسابقات قرآن نیز شناخته می‌شد و در مسابقات قرآن دانشجویان نیز صاحب رتبه بود.

خبرگزاری ایکنا این ضایعه را به فعالان قرآنی استان لرستان تسلیت می‌گوید و از درگاه الهی برای مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد.

انتهای پیام
captcha