3 کتاب از زنده‌یاد حجت‌الاسلام حمید اسدی رونمایی شد
کد خبر: 4058428
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
در خرم‎آباد؛

3 کتاب از زنده‌یاد حجت‌الاسلام حمید اسدی رونمایی شد

آثار زنده‌یاد حجت‌الاسلام والمسلمین حمید اسدی از پیشگامان عرصه تبلیغ در لرستان با عنوان «گوهرهای ناب» طی مراسمی در شهرستان خرم‌آباد رونمایی شد.

3 کتاب زنده‌یاد حجت‌الاسلام حمید اسدی در خرم‎آباد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، در مراسمی که روز جمعه، 30 اردیبهشت در حوزه علمیه کمالیه خرم‎آباد برگزار شد، از آثار زنده‌یاد حجت‌الاسلام والمسلمین حمید اسدی از پیشگامان عرصه تبلیغ در لرستان رونمایی شد.

در این مراسم آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حمید اسدی سال‌های سال به رسالت روحانی خودش عمل کرد و این گرامیداشت حداقل میزان قدردانی از اوست.

وی افزود: این عالم ربانی هم از لحاظ علمی و معنوی و هم از لحاظ بیان و خطبه پیش‌رو بودند.

حجت‌الاسلام مصطفی تیموری، محقق و پژوهشگر و نویسنده لرستانی نیز در این مراسم، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حمید اسدی بیش از نیم قرن در حوزه‌های علمیه استان لرستان فعالیت و جهاد علمی داشت و به جهاد تبیین در عرصه اسلامی پرداخت.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد نیز در این مراسم بیان کرد: زنده‌یاد حجت‌الاسلام والمسلمین حمید اسدی در سال 1342 و 1343 در مدرسه فیضیه قم در محضر امام خمینی(ره) سخنرانی داشت و از کسانی بودند که آنچه را یاد گرفته بود به خوبی استفاده کردند و در راه انقلاب و اسلام مجاهدت‌های فراوانی انجام دادند.

در پایان این مراسم از سه کتاب ارزشمند زنده‌یاد حجت‌الاسلام والمسلمین حمید اسدی با عنوان «گوهرهای ناب» رونمایی شد.

یادآور می‏‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید(صید میرزا) اسدی، 24 خرداد 1400 در سن 90 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم اسدی سال‌ها با تلاش و مجاهدت در امر تبلیغ امور دینی و معارف قرآنی و خدمت دینی و فرهنگی به مردم لرستان رسالت تبلیغی خود را انجام داد و مدتی امام‌جمعه موقت شهرستان چگنی بود.

انتهای پیام
captcha